.

.

środa, 1 stycznia 2014

9. Witaj Nowy Roku.

2013 rok nie był zły. Może szału nie raz nie było i tyłka nie urywało. Ale raczej jestem na plusie. Oby tylko Nowy 2014 Rok był jeszcze lepszy. Aby nie brakowało w Nim szczęścia, miłości, zdrowia, uśmiechu. Aby byli przy mnie Ci którzy są, których kocham, którzy mnie kochają. Aby nie brakowało uczuć prawdziwych. Alby negatywne emocje omijały Nas szerokim łukiem. Tego mogę życzyć sobie, Wam i Waszym rodzinom!

My Sylwestra spędziliśmy na sali koło stajni, mojego chłopaka ciotki. Super klimat. Drewniano kamienne ściany. Meble - antyki. Wspaniała żywa, ogromna sosna przystrojona bombkami, wielkimi lampkami. Były koniki, był kominek. Byli przyjaciele. Był ukochany.

Mieliśmy tam spać, ale zadzwoniłam po 3, żeby tata po Nas przyjechał. Poczekaliśmy pół godziny i już był. Przynajmniej dzięki temu się wyspałam, we własnym łóżku. A dziś czuję się dobrze.

Tylko szkoda mi rajstop. Bo fajne, ciepłe, porządne. I dziurę podczas tańców zrobiłam. W nieco dziwnym miejscu! ;-)

36 komentarzy:

  1. Haha, może nie Ty zrobiłaś, ale On "przez przypadek"? :D
    Takie imprezy są najlepsze! :-) Swojsko, przaśnie i z najbliższymi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko jego wina. Tak mną 'szarpał' w tańcu :D

      Usuń
    2. Dobrze, że innych usterek brak :D

      Usuń
    3. Haha, ciesz się, że nic więcej nie ucierpiało :P

      Usuń
    4. No właśnie. Bo nowe ciuchy miałam :))
      Aaaa jednak ucierpiało. Zerwała mi się bransoletka z biało-żółtego złota.

      Usuń
    5. W co byłaś ubrana? ;)

      Usuń
    6. Czarna baskinka i spódniczka w czarno białe paski :)

      Usuń
    7. Masz jakieś zdjęcia? :D

      Usuń
    8. Mam. Mam. Niebawem coś tu wrzucę :)

      Usuń
    9. Nie mogę się doczekać :D

      Usuń
    10. Eee tam. Nie ma na co patrzeć :D

      Usuń
    11. Nie bądź taka skromna :P Jesteś blondynką? Twoje zdjęcie masz w avatarze?

      Usuń
    12. Tak blondynką. I tak to moje zdjęcie :)

      Usuń
    13. To czekam słodziutka :D

      Usuń
    14. Bez przesadyzmu :P Ale spoko, wrzucę coś :-))

      Usuń
    15. Blondyneczki są słodkie :P

      Usuń
    16. Chodzi mi o wygląd :P Większość z was tak :D

      Usuń
    17. Wiem. Ale ja tam normalna raczej jestem ;-)

      Usuń
    18. Mam masę zdjęć. Ze świąt też. I jakoś czasu nie było, żeby zrzucić na kompa. Dziś jak czas jest to mi się nie chce! ;)

      Usuń
    19. ej no! zrzucaj i pokazuj :D czekam nieeeeecierpliwie :P

      Usuń
    20. Na dniach się za to wezmę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Fajne towarzystwo. Dobra muzyka. Smaczne jedzenie. I można robić co się chce ;-)

      Usuń
  3. Dobrze, że impreza udana :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne że sylwester udany :) Wszystkiego dobrego w nowym roku, oby był jeszcze lepszy od starego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrego 2014 roku

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo radości, miłości, zdrowia i uśmiechu na Nowy Rok :*

    hmmm w jakim to miejscu dziurę zrobiłaś? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie klimaty. :) ogólnie uwielbiam przyrodę i świetnie czuję się w takich miejscach.
    a może po prostu niczego nie oczekiwać od nowego roku? ;) niech przyniesie niespodzianki. tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, to musiał być genialny sylwester! miejsce idealne :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne sylwestrowe klimaty:) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dziura poszła, to musiała być przednia zabawa! :D
    Wszystkiego dobrego na nowy rok!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rajstopy się kupi nowe, a wspomnienia z Sylwestra - bezcenne :)
    http://anelisowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń